תמיכה בתהליכי פיתוח

תמיכה בתהליכי פיתוח תוכנה

זמנם של מהנדסים יקר מאוד והוא מנוצל במיטבו כאשר הם עוסקים בליבת העשייה שלהם, בפיתוח התוכנה. אך כיוון שניהול פרוייקט דורש מטלות נוספות, זמנם היקר של המהנדסים אינו מנוצל בצורה מיטבית.

מתוך הכרה בצורך לייעל ולהוזיל את עלויות הפיתוח וההעסקה של כוח האדם הנדרש לניהול מטלות הפרויקט, פיתחנו שירות בלעדי הכולל צוות תומכי תהליכי פיתוח, המבצע את המטלות הנוספות שאינן בליבת העשיה של הפרויקט, ומשחרר את המהנדסים לעבודתם ומבצע במקומם את מטלות התמיכה.

השירות מספק יתרונות מהותיים:

  • חסכון בזמן יקר של המהנדסים
  • חסכון בעלויות הפיתוח
  • זמינות על פי דרישה, במודל גמיש ויעיל
  • עבודה באתר הלקוח או בצורה מקוונת

פעילות תומכי תהליכי פיתוח שלנו קיימת מעל חמש שנים, ומונה כיום צוות של עשרות תומכים ומספק מענה ליותר 100 מ- פרויקטים שונים של לקוחות בו זמנית. התמיכה בתהליכי פיתוח כוללת את את ניהול וביצוע המטלות בתחומים הבאים:

  • ניהול הנתונים הקשורים לפרויקט
  • תיעוד ועריכה
  • ניהול הרשאות
  • בדיקות והתרעה על תקלות חמורות ודחופות
  • הטמעת סקריפטים
  • שרטוטים בתוכנת Visio
  • מעקב אחר מטלות הביצוע של המהנדסים

 

הצוות שלכם צריך להתעדכן בטכנולוגיות חדשות? 

נושא שימור העובדים בארגון כולל גם התפתחות מקצועית. Experis משקיעה רבות בתוכניות הכשרה והדרכה מקצועית לאנשי הייטק וטכנולוגיה.

צוות המנטורים שלנו בונה קורסי הכשרות מקצועיות בנושאים טכנולוגיים עדכניים. יש לנו מבחר של הדרכות והכשרות בנושאים כמו Python, IPV6, Power BI ורבים אחרים.

אנו יודעים לבנות הכשרות והדרכות מותאמות על פי דרישתך בעומק ומשך משתנים – מהרצאות של מספר שעות ועד קורסי הסבה בני מספר חודשים.