ייעוץ וליווי אסטרטגי – מומחיות ומצוינות מביאים ערך אמיתי

במציאות עסקית וטכנולוגית מורכבת קיים צורך גדול מבעבר לארגונים לנהל את תהליכי הבחירה והיישום של טכנולוגיות, כך שיתאימו בצורה מיטבית לאסטרטגיה העסקית ולתהליכים העסקיים של הארגון. זאת כדי להבטיח שהטכנולוגיה תיתן ערך עסקי אמיתי לארגון, ותייצר החזרה גבוה להשקעה (ROI) בטכנולוגיה החדשה.

אסטרטגיית IT

חטיבת הייעוץ מתמחה בגיבוש אסטרטגיית IT לארגון, ובליווי פרויקטים משלב האפיון, ביצוע RFP, בחירת ספק ופלטפורמה טכנולוגית, ביצוע הפרויקט ועד לעליית המערכת לאוויר.



עשרות פרוייקטים מוצלחים

היועצים שלנו מצטיינים בראייה הוליסטית של עסקים וטכנולוגיה, תוך מינוף של ניסיון טכנולוגי עשיר עם ראייה עסקית רחבה. אנו משתמשים במתודולגיה סדורה, שנבחנה והוכחה בעשרות פרויקטים מוצלחים אותם ניהלנו וליווינו אצל מגוון של ארגוני אנטרפרייז בארץ ובעולם.



ניסיון עסקי וטכנולוגי עשיר

אנו ב-Experis Cyber רואים את עצמנו שותפים עם לקוחותינו לא רק כדי לפתור את אתגריהם, אלא ללוות אותם בדרך של גילוי, חקירה ושאלה שתאפשר להם להצטיין ולהשיג פריצות דרך עסקיות וטכנולוגיות. שירותי הייעוץ של Experis Cyber כוללים את הפתרונות הבאים:


מערכות הבילינג מצויות בליבה של הפעילות העסקית של ארגוני אנטרפרייז, והן מתייחסות למערכות החיוב והגבייה שארגון מבצע מלקוחותיו.
המציאות העסקית המורכבת והתחרותית בה פועלים ארגוני אנטרפרייז, בין אם הם לקוח הקצה שלהם הוא צרכן או שהם ספקים של ארגונים אחרים, מחייבת אותם להיות מסוגלים לבצע את פעולות הגבייה בצורה יעילה, מדוייקת ומהירה.
מאידך, הפתרונות לביצוע פעולות אלה הם מגוונים, ונדרשת התאמה מירבית בין צרכי הארגון ובין הפתרון המתאים לו מתוך היצע המערכות הקיים כיום.
עם מעל ל-15 שנות ניסיון בתעשיית הבילינג, Experis Cyber מובילה היום את תחום הייעוץ למערכות בילינג בישראל. מקימי החברה הוכיחו מומחיות בתחום הבילינג וניסיון מעמיק בתעשיית הטלקום.
ההתמחות שלנו כוללת בין השאר: אפליקציות בילינג בזמן אמת, חשבוניות ebilling, בילינג כשירות (Billing as a Service) ועוד. בין הפתרונות שהתמחינו נכללים פתרונות בילינג כמו: Amdocs, Ericsson/LHS ו-Comverse One.
אחד הצרכים המרכזיים במערך ה-IT הארגוני הוא בחירה בין חלופות שונות. כדי לבצע בחירה נכונה הארגון צריך לבדוק מהם היעדים העסקיים שלו, לנתח את החלופות הטכנולוגיות השונות שביכולתן לממש יעדים עסקיים אלו, וזאת מתוך ראייה אסטרטגית, כוללת ורב מערכתית.
בבסיס של פרקטיקת הייעוץ האסטרטגי ב-Experis Cyber אנו מביאים לידי ביטוי ניסיון עשיר בעשרות פרויקטים של ייעוץ אסטרטגי שביצענו בארץ ובעולם. המתודולוגיה אותה פיתחנו משלבת ראייה והבנה עסקיים עם ניסיון עמוק בתחומי הטכנולוגיה.
השירותים שלנו בתחום הייעוץ האסטרטגי כוללים: ייעוץ טכנולוגי להנהלות ארגונים ולמנהלי מערכות המידע, בניית תכנית אסטרטגית למחשוב ובניית תכנית עבודה רב שנתית, ניתוח של צרכי הארגון והמערכות הטכנולוגיות הנדרשות לתמיכה בצרכים אלו, בחינת חלופות שונות של מערכות וטכנולוגיות, וניהול של תהליכי יישום והטמעת המערכות.
האיומים על הארגון בתחום אבטחת המידע גדלים במהירות. גם היצע הפתרונות בתחום אבטחת המידע גדל במהירות, וקיים מגוון רחב של פתרונות מהם נדרש ארגון לבחור בכול אחת מתת ההתמחויות של תחום אבטחת המידע.
המורכבות אף גדלה, שכן ארגון כיום נדרש להגן על עצמו הן מפני איומים חיצוניים, כדוגמת מתקפות האקרים, אך באותה עת עליו גם להגן על הנכסים שלו מפני תקיפה פנים ארגונית, בין אם תקיפה כזו מכוונת או שנעשית בשגגה.
לצורך זה על ארגון לבחון בקפידה את נקודות התורפה האפשריות, להעריך את רמת הפגיעות שלו, ולעצב מערכת אבטחה שביכולתה למנוע פגיעה בארגון ובהתנהלות העסקית התקינה שלו.
Experis Cyber מביאה ניסיון עשיר במגוון פרויקטים אותם ביצענו אצל חברות ישראליות ובינלאומיות מובילות. אנו מציעים מומחיות באבטחת רשתות (סלולר, Metro Ethernet, קווי VOB ו-Wi-Fi), מערכות הפעלה, מאגרי מידע ואפליקציות ארגוניות.
שירותינו כוללים בין השאר: עיצוב מערכת אבטחה, הערכת איומים ופגיעות, סקרי בטחון ותכנון אבטחה.
אחד הגורמים העיקריים שארגונים שמו להם כיעד הוא שיפור בתחום הטיפול בלקוחות הארגון. זו כבר אינה רק אמירה, אלא זו אמירה שמגובה כיום בהשקעות ניכרות אותן מבצעים ארגונים בהקמה ובשדרוג של מערכות טכנולוגיות ייעודיות, שמטרתן לנהל את תחום קשרי הלקוחות ולהביאו לרמה הנדרשת במציאות התחרותית של ימינו.
ההיצע הרחב של פתרונות בתחום המערכות לניהול קשרי הלקוחות (CRM) מחייב ארגונים לבוא ולבחון מה המערכת המתאימה לו בהיבט של תקציב, בהיבט של היכולת לתת שירות כולל ומלא, וביכולת לכסות תחומים נוספים בעתיד, כדוגמת התנהלות לקוחות ב-Web, ובדגש על רשתות חברתיות.
Experis Cyber מביאה ניסיון עשיר בתחום, היכרות עמוקה עם מערכות מגוונות בתחום, וראייה ששמה במרכז של הטמעת מערכת CRM גם סיוע בהגדלת המכירות, שימור לקוחות, ושיפור יעילות תפעולית.