פתרונות NOC ,SOC ,Help Desk

רשות האוכלוסין וההגירה (משרד ממשלתי) מנהלת מאגר מידע רגיש ביותר ומספקת שירות למאות אלפי משתמשים על בסיס חודשי. הפרויקט שבעצנו עבורם כלל אפיון והקמה של צוותי NOC ,SOC וצוות Help Desk

linkdin icontwitter iconfacebook iconemail iconwhatsapp iconemail icon

הצורך

פוטנציאל הנזק האדיר במקרה של חדירה למאגרי המידע של הרשות וההשפעה המיידית במקרה של תקלות ברשתות, הצריך מענה הרמטי שיבטיח ניטור מלא, תפעול שוטף ומתן שירותי תמיכה ברמה הגבוהה ביותר.

הפתרון שלנו

הקמת צוותים מומחים ייעודים בתחומי ה-SOC ,NOC ו-Help Desk המנטרים אלפי משתמשי קצה בכל רחבי המדינה שיש להם ממשק עם המשרד הממשלתי.

התהליך שהובלנו

  • אפיון הצוות – המענה בתחומים השונים; אבטחה, תפעול ותמיכה – תחילתו באפיון מדויק של הרכב הצוותים, היכולות והניסיון הנדרשים, ובהתאם למערכות ולתשתיות הקיימות.
  • תיאום וגיוס כוח האדם – תיאום בין-ארגוני דרך IBM וקינדריל, שרשות האוכלוסין היא לקוח קצה שלהם, וגיוס מלא, מקצה לקצה של כוח האדם בהתאם לצורך.

התוצאות שהבאנו

גיוס הצוותים הושלם תוך זמן קצר והביצועים בתחומי אבטחת המידע, התפעול ושירות הלקוחות השתפר באופן משמעותי.

ואיך הלקוח סיכם את הפרויקט המשותף…

“שירות חיוני ורגיש בתחום רישום האוכלוסין וההגירה מחייב ניהול סיכונים מחמיר ודיוק רב, החל משלב האפיון וכלה בביצוע. איתור, מיון וגיוס כוח האדם המתאים, כך שיספק מענה מצוין, ולא פחות חשוב, לאורך זמן, הוא תמיד מאתגר. אקספריס סייבר הצליחו תוך זמן קצר להעמיד את הצוותים המתאימים. כתוצאה מכך הרמה המקצועית ורמת השירות הממשלתית השתפרה באופן משמעותי”.

help deskNOCsoc

אנחנו פה בשביל האתגרים והיעדים שלכם

נשמח להציע פתרונות טכנולוגיים בהתאמה אישית לארגון שלכם