הצורך
פוטנציאל הנזק האדיר במקרה של חדירה למאגרי המידע של הרשות וההשפעה המיידית במקרה של תקלות ברשתות, הצריך מענה הרמטי שיבטיח ניטור מלא, תפעול שוטף ומתן שירותי תמיכה ברמה הגבוהה ביותר.
הפתרון שלנו
הקמת צוותים מומחים ייעודים בתחומי ה-SOC ,NOC ו-Help Desk המנטרים אלפי משתמשי קצה בכל רחבי המדינה שיש להם ממשק עם המשרד הממשלתי.
התהליך שהובלנו
- אפיון הצוות – המענה בתחומים השונים; אבטחה, תפעול ותמיכה – תחילתו באפיון מדויק של הרכב הצוותים, היכולות והניסיון הנדרשים, ובהתאם למערכות ולתשתיות הקיימות.
- תיאום וגיוס כוח האדם – תיאום בין-ארגוני דרך IBM וקינדריל, שרשות האוכלוסין היא לקוח קצה שלהם, וגיוס מלא, מקצה לקצה של כוח האדם בהתאם לצורך.
התוצאות שהבאנו
גיוס הצוותים הושלם תוך זמן קצר והביצועים בתחומי אבטחת המידע, התפעול ושירות הלקוחות השתפר באופן משמעותי.
ואיך הלקוח סיכם את הפרויקט המשותף…